Home > Diensten > E-mail marketing

E-mail marketing


Gebruik e-mail marketing om klantenrelaties te onderhouden

Met onze oplossingen voor e-mail marketing bieden we je een budgetvriendelijke tool om klantenrelaties te onderhouden en aan te halen. Bestaande klanten hebben immers hun interesse al laten blijken voor je producten of diensten.

Wij bieden volledige e-mail campagnes op maat aan of een eigen tool waarmee je zelf aan e-mail marketing kan doen.

Stuur gepersonaliseerde content

Net zoals bij direct marketing staat of valt het succes van een e-mail campagne met de kwaliteit van je databank en klantengegevens. Een gerichte aanspreking én een gepersonaliseerde content verhogen de respons.

Verspil de kostbare tijd van je klanten niet. Hun inbox is vaak overvol waardoor je mail heel kort de aandacht krijgt. Zorg dat je boodschap snel gelezen kan worden en makkelijk te begrijpen is, nog vóór ze definitief verwijderd wordt.

Meet het succes van je e-mail

Naast de ver doorgedreven personalisatiemogelijkheden, genereert e-mail marketing ook een snelle respons die makkelijk meetbaar is. Zo is het aantal geopende mails en het klikgedrag van de ontvanger volledig traceerbaar in de statistieken.

Responsive design en e-mail marketing

Door de explosieve groei van mobiel internet, denk je ook best aan mobiele gebruikers. Je boodschap moet er goed uitzien op een smartphone of een tablet.

Responsive e-mail design biedt een pasklaar antwoord op deze problematiek. Een responsive e-mail gebruikt code die anders weergegeven wordt op de verschillende schermafmetingen en schermverhoudingen. Zo wordt het mogelijk dat op een groot scherm je e-mail 3 kolommen heeft, op een tablet 2 kolommen en op je smartphone 1 enkele kolom.


Meer info over e-mail marketing of een demo van onze e-mail tool nodig? Contacteer ons

Uw aanvraag is succesvol verstuurd!

1966

Contacteer ons voor advies of een offerte

Gelieve deze informatie aan te passen of te vervolledigen:

Contacteer mij via:
“E-mail marketing is dé aangewezen tool om op
een budgetvriendelijke manier klantenrelaties
te onderhouden en aan te halen.”

5 tips voor e-mail marketing

  1. Focus in de eerste plaats op de kwaliteit van je adressenbestand, niet op het aantal adressen. Hou er rekening mee dat de personen die je opneemt vooraf hun toestemming moeten geven. Het helpt als je de bestemmeling steeds herinnert aan de wijze waarop die toestemming werd verleend. Dat kan bijvoorbeeld al in de aanspreking : "Beste abonnee, …".
  2. Segmenteer en personaliseer. Door gebruik te maken van een database kan je elke doelgroep haarfijn gaan aflijnen. Op die manier stuur je enkel informatie die relevant is voor die specifeke doelgroep.
  3. Gebruik zo weinig mogelijk beelden en opteer voor tekst. De meeste e-mail clients (software) zullen in eerste instantie de beelden niet tonen. De ontvanger beslist in dat geval op basis van het subject, de afzender of de tekstboodschap om de beelden in te laden.
  4. Maak het uitschrijven transparant en eenvoudig. Het heeft geen zin om mensen die geen interesse hebben te blijven bestoken met e-mails.
  5. Ga na of je e-mail campagne aan alle wettelijk verplichtingen voldoet.

 

Je wilt weten of e-mail marketing ook inzetbaar is voor jouw bedrijf? Contacteer ons