Home > Diensten > Sociale media

Sociale media


We helpen je bij de inzet van sociale media

Overweeg je sociale media in te zetten voor je bedrijf? Wij helpen je op weg met het bepalen van de juiste kanalen: Facebook, Google+, LinkedIn, ...
We maken een degelijk stappenplan op en zetten samen je strategie en architectuur uit. We zorgen ervoor dat je merk, product of dienst meer online bekendheid krijgt en een goede online reputatie.


Op zoek naar de juiste sociale media voor je bedrijf?
Contacteer ons.

Gebruik sociale media om te communiceren met je klanten

De meeste bedrijven communiceren te weinig met hun klanten. De grootste oorzaak daarvan is dat ze er geen systeem voor hebben. Sociale media zijn dé instrumenten bij uitstek voor die communicatie. Zo bouw je een relatie op en blijf je in contact met je klanten.

sociale-media


Sociale media maken deel uit van de hedendaagse bedrijfsvoering

Als bedrijf of product ben je online kwetsbaar. Of je het nu leuk vindt of niet, er wordt over bedrijven en merken gepraat op de sociale media. Bedenk dat wanneer je zelf niet aanwezig bent op de sociale media je niet snel en krachtig kunt reageren indien dat nodig zou zijn.

Consumenten stellen tegenwoordig ook zelf hun marketingmix samen. Ze selecteren bewust van welke merken ze informatie of aanbiedingen willen ontvangen. In ruil daarvoor vertellen ze wat over zichzelf.

We kunnen er dus niet meer omheen: sociale media maken deel uit van een hedendaagse bedrijfsvoering.

Meet je sociale media-activiteiten

Zorg er ook voor dat je weet wat je sociale media-activiteiten concreet opleveren. Meet je succes met sociale media analytics.

Uw aanvraag is succesvol verstuurd!

1924

Contacteer ons voor advies of een offerte

Gelieve deze informatie aan te passen of te vervolledigen:

Contacteer mij via:
“Bedrijven communiceren doorgaans te weinig
met hun klanten. Communiceer via de sociale media
en bouw een relatie op met je klanten.”

Bouw via sociale media een relatie op met je klanten

We zetten de belangrijkste voordelen van sociale media op een rijtje:

  • Je komt continu onder de aandacht
    Klanten zijn minder loyaal dan vroeger en stappen makkelijker over naar je concurrent. Door voortdurend te communiceren blijf je 'top of mind' bij je (potentiële) klanten. Ze vergeten je minder snel en denken dan eerder aan je als ze iets nodig hebben.
  • Je bindt mensen aan je bedrijf en merk
    Wanneer je potentiële klanten iets biedt dat voor hen waardevol is, gaan ze je volgen op de sociale media. Dat kan productinformatie zijn, tips, interessante aanbiedingen, leuke acties. Ze gaan je dan zien als specialist in je vakgebied en zo kan je ze beter binden aan je bedrijf of merk.
  • Je leert van je klanten
    Door te luisteren, ontdek je naar wat je klanten op zoek zijn. Je krijgt waardevolle feedback over wat er niet goed gaat in je bedrijf en hoe je je product of service kan verbeteren.
  • Klanten gaan meer van je kopen
    Betere klantenrelaties leiden indirect tot meer omzet. Door regelmatig te communiceren blijf je in beeld en ervaren klanten dat je waarde toevoegt. Ze zijn je product of merk genegen en gaan meer van je afnemen.
  • Klanten gaan je boodschap of merk verspreiden
    Wanneer klanten je product of merk genegen zijn zullen ze je boodschap ook sneller verspreiden. Je fans worden dan gepassioneerde brand recommenders. Klanten zijn online meer beïnvloedbaar door feedback en meningen van anderen dan door je eigen reclame.


Wens je een offerte voor de integratie van sociale media?
Contacteer ons.