Home > Diensten > Weboptimalisatie

Weboptimalisatie


Weboptimalisatie: wat is het?

Weboptimalisatie streeft drie doelen na:

  • Zichtbaarheid: aanwezigheid in de zoekmachines
  • Trafiek: het aantrekken van bezoekers
  • Conversies: het omzetten van die bezoekers in klanten (online contact-aanvragen, bestellingen, prijsvragen, ...).

Door websites technisch en/of inhoudelijk aan te passen valt er veel winst te rapen. Een optimalisatie zorgt ongetwijfeld voor een toename van het aantal relevante bezoekers en conversies op je website.

Onze diensten voor weboptimalisatie

  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
    Met Search Engine Optimization (SEO) of zoekmachine optimalisatie gaan we je website optimaliseren  voor zoekmachines en hun methodiek. Zo genereren we meer en gericht verkeer naar je website.
    Meer over zoekmachine optimalisatie.

  • Conversie-optimalisatie
    Het succes van je website meet je niet met het aantal bezoekers, maar met het aantal conversies. Daarom gaan we de conversiepunten in je website instellen, meten en optimaliseren.
    Meer over een conversie-optimalisatie.

  • SEO-audit
    Met een SEO-audit krijg je een haarscherp beeld van de huidige positie van je website binnen zoekmachines. We sporen technische gebreken op en brengen deze in kaart. Daarnaast reiken we ook opportuniteiten aan ter verbetering. De audit is dus een werkinstrument voor verdere optimalisatie.
    Meer over een SEO-audit voor je website.

  • SEO-opleiding
    Tijdens de opleiding SEO of zoekmachineoptimalisatie pas je optimalisatie toe op je eigen website en webpagina's. Meer over onze SEO-opleiding.


Meer info over weboptimalisatie?
  Contacteer ons.

Uw aanvraag is succesvol verstuurd!

1927

Contacteer ons voor advies of een offerte

Gelieve deze informatie aan te passen of te vervolledigen:

Contacteer mij via:
“Zoekmachine optimalisatie (SEO) zorgt
voor meer en gericht verkeer naar je website.”

Weboptimalisatie is geen eenmalige actie

Website optimalisatie is geen eenmalige actie. Na optimalisatie is het opvolgen van de resultaten minstens even belangrijk. Uit elke analyse filteren we de punten die voor verbetering vatbaar zijn. Die pakken we één voor één aan.

Zelfs kleine aanpassingen kunnen al snel een positief effect hebben op de vindbaarheid en het aantal conversies. Door dit proces continu te doorlopen zullen de resultaten steeds verbeteren.

Weboptimalisatie is dus een doorlopend proces van evalueren en verbeteren.


Wens je meer info over weboptimalisatie of een offerte op maat?

Contacteer ons.