Home > Diensten > Statistieken en analyse > Sociale media analytics

Sociale media analytics


Meten en evalueren van je sociale media-activiteiten

Met sociale media analytics meet je in welke mate de sociale media invloed hebben op je zakelijke doelen en conversies. Gegevens van internet en sociale websites geven je een totaalbeeld van je sociale content en je sociale community's.

Welke sociale media kanalen leveren trafiek voor je site?

Met sociale media analytics krijg je hier antwoord op. De statistieken laten zien via welke sociale kanalen bezoekers naar je site komen. Google Analytics herkent bijvoorbeeld meer dan 400 verschillende sociale bronnen.

Meet het engagement van bezoekers vanuit social media op je website

Door het meten van het engagement krijgen we antwoord op o.a. volgende vragen:

  • Van welke sociale media kanalen komen ze?
  • Wat doen deze bezoekers op je site?
  • Op welke pagina’s komen ze terecht?
  • Klikken ze door of verlaten ze de site?
  • Gebruiken deze bezoekers de sharing-opties op je site?


Wil je aan de slag met sociale media analytics?
Contacteer ons.

Uw aanvraag is succesvol verstuurd!

2853

Contacteer ons voor advies of een offerte

Gelieve deze informatie aan te passen of te vervolledigen:

Contacteer mij via:
“Met sociale media analytics meet je in welke mate
sociale media bijdragen aan je zakelijke doelen
en conversies.”

Weet sociale media-activiteiten je opleveren

Door je sociale media analytics kritisch te analyseren en te evalueren weet je wat sociale media concreet opleveren. Welke sociale media werken goed? Welke sociale media content slaat aan? Wat kan beter? Wat kan je doen om dit te verbeteren? Staan je kosten in verhouding tot de opbrengsten?


Wil je weten wat je media-activiteiten opleveren?
Contacteer ons.